e2076b35-022d-4b38-8eb0-bd18ef4b4c64

Здравствуйт Kaliningrad!

Pot na prvo tekmo lige prvakov se je za odbojkarice Nove KBM Branika pričela izjemno zgodaj. V torek točno ob drugi uri zjutraj je krenila karavana proti dunajskemu letališču. Vzdušje je bilo primerno uri. Tišina na avtobusu in pot do Dunaja je hitro minila. Ob 7.05 je poletelo letalo do Varšave , kjer smo ob 2-urnem postanku nato s poljskim LOT airlines poleteli do ruskega Kaliningrada.

Kaliningrad– rusko mesto , odrezano od Rusije, tako nekako bi lahko opisali naše prve občutke ob žrebu. Trener Radovan Gačić, ki ima z Rusijo kar nekaj izkušenj je potrdil kar smo kasneje ugotovili tudi sami. Pot do Kaliningrada je veliko lažja če vstopaš preko Varšave z letalskim prevozom, kot če se odločiš za povezavo preko Moskve, kjer je pridobitev vize popolnoma drugačna. Po dobrih 12. urah poti iz Maribor, a smo končno stopili na ruska tla. Glede na to, da se je naša zadnja pot v Rusijo končala klaverno za našo prtljago, je bila nervoza ob pristanku povezana samo z pogledi na trak za le to. Žiga Kos, pomočnik trenerja si je oddahnil, ko je naštel vseh 18 torb. “Tega scenarija si več ne želim doživeti”, je bil kratek Žiga , ob spominu na iskanje osnovnih potrebščin lani v Krasnoyarsku.

Letališče v Kaliningradu ni prida obetalo, pa vendar je slika v mestu popolnoma drugačna. Mesto živi za odbojko in za klub VC Lokomotiv Kaliningrad. To smo lahko občutili tudi sami, ko nas je do hotela peljal skozi mesto, klubski avtobus. Ljudje so se ustavljali in z občudovanjem zrli v naš avtobus, na cesti je ogromno bilboardov, ki pričajo o tem da je odbojka v tem mestu št. 1.

Ekipa je nastanjena v strogem centru Kaliningrada, dvorano pa smo prvič preizkusili na večernem treningu. Dobrih 15 minut vožnje in čakala nas je mogočna stavba- nič kaj lepih oblik. Z eno besedo- dvorana je skupek podzemnih katakomb, v katerih se z lahkoto izgubiš. Celoten kompleks je popolnoma posvečen tem klubu, kar priča tudi, da ni kotička v dvorani ali pod njo, da ti ne bi v oči bodli logotipi kluba in mogočna lokomotiva, ki je trdno na čelu za tem klubom. Hitro se nam je zahotelo , da bi naša “Lukna” lahko imela isti vizual posvečen našemu klubu. Ne moremo reči, da spada med modernejše dvorane, ima tisti ruski pridih, vseeno pa je za odbojko zelo dobro grajena. Naša ruska vodička pravi, da se pričakuje polna dvorana, tako da zagovoto bo jutri “grmelo”.

Trening, streeching in gremo nazaj v hotel.

Beseda ali dve še o hrani. Če kdo misli, da se v Rusiji slabo je- se moti. Hrana je odlična. Do jutri iz Kaliningrada- ekipa NOVA KBM Branik.